کافی نت ثامن

ارائه دهنده کلیه خدمات اینترنتی ، شارژ کارتریج ، تعمیر کامپیوتر ، ارسال پیامک تبلیغاتی و ...

کافی نت ثامن

ارائه دهنده کلیه خدمات اینترنتی ، شارژ کارتریج ، تعمیر کامپیوتر ، ارسال پیامک تبلیغاتی و ...

تخلیه حساب مشتریان با استفاده از اسناد جعلی



رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با جعل اسناد مشتریان مرکز فروش، به تخلیه حساب بانکی آنان اقدام می‌نمود خبر داد.  
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم کارآگاه " سید محمد حسینی پور " در این راستا گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش ، پرونده تشکیل و مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 
وی افزود:با تحقیقات پلیسی مشخص شد ضمن اینکه از حساب شاکی پرونده به صورت اینترنتی خرید صورت گرفته با مراجعه به بانک مبالغی از حساب وی برداشت شده است که با این اطلاعات پرونده وارد مرحله جدیدی شد. 

رییس پلیس فتا سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با استفاده از شگردهای تخصصی مشخص گردید متهم فردی است که در مرکز فروش متعلق به برادرش کار می‌کند و با کپی برداری از اسناد و مدارک مشتریان و مراجعه به بانک اقدام به برداشت وجه از حساب آنان می نموده است. 

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مراجع قضایی متهم را احضار که وی در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود ولی با مواجهه شدن با مدارک جمع آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و به انجام برداشت غیر مجاز از حساب شاکی اعتراف کرد. 
"حسینی پور" در خاتمه از شهروندان خواست از آنجا که سوء استفاده کنندگان همیشه در کمین هستند، در نگهداری از مدارک شناسایی و اطلاعات شخصی خود حساسیت بیشتری داشته باشند تا شاهد بروز چنین رخداد هایی نباشیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد