کافی نت ثامن

ارائه دهنده کلیه خدمات اینترنتی ، شارژ کارتریج ، تعمیر کامپیوتر ، ارسال پیامک تبلیغاتی و ...

کافی نت ثامن

ارائه دهنده کلیه خدمات اینترنتی ، شارژ کارتریج ، تعمیر کامپیوتر ، ارسال پیامک تبلیغاتی و ...

****** توصیه های مـــهم


استفاده ازشبکه‌های Wi-Fi عمومی برای انجام امور بانکی و کارهای شخصی

رئیس پلیس فتا غرب تهران به کاربران فضای مجازی توصیه کرد تا حد امکان برای انجام امور بانکی و کارهای شخصی و محرمانه‌ی خود از شبکه‌های Wi-Fi عمومی استفاده نکنند. 
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ "اصغر باقریان" در این رابطه گفت: ساختار باز شبکه‌های Wi-Fi از یک طرف اجازه‌ی جاسوسی و سوء استفاده را به افراد سودجو می‌دهد و از طرف دیگر ممکن است شبکه، شامل کامپیوترهای آلوده بوده و یا حتی نقطه‌ی اتصال شما به شبکه، خود آلوده باشد. 
وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می توان برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم در این نوع شبکه ها انجام داد، رمزگذاری اطلاعات است که این مسئله می تواند بسیاری از مشکلات امنیتی را حل کند. 
رئیس پلیس فتا غرب تهران خطاب به کاربران فضای مجازی گفت: برای استفاده از شبکه‌ی بی‌سیم خانگی، بهتر است ابتدا یک رمز عبور مناسب انتخاب کرده و سپس با گوشی، تبلت و یا لپ‌تاپ به آن متصل شوند. زیرا هر وسیله ا‌ی که به شبکه‌های بی‌سیم عمومی متصل شده، ممکن است آلوده به بدافزارهایی باشد. 
باقریان افزود: به کاربران توصیه می شود در هنگام اتصال به این شبکه‌ها، با فعال کردن فایروال ویندوز این امکان را فراهم کنند تا سیستم نسبت به خطرات احتمالی همچون آلودگی و ... کاربران را هوشیار کند. 
وی تصریح کرد: حفظ امنیت و محافظت از حریم خصوصی در فضای گسترده‌ی وب بسیار مشکل است و همواره باید مراقب بود تا افراد سودجو به اطلاعات حیاتی و مهم زندگی افراد دسترسی پیدا نکنند. 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بهتر است از شبکه‌های بی‌سیم عمومی که گاهاً رایگان هم هستند، کمتر استفاده شود و در صورت استفاده، پیشنهاد می شود کاربران کارهای بانکی وسایر امور شخصی خود را حدالامکان در این بستر انجام ندهند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پنل پیامک رایگان جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 11:44 http://sms5002.ir/register.php

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید sms5002.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد